Ze względu na to , że korzystamy z różnych platform na których szukamy najtańszych ofert przewoźników wyceniamy każdą przesyłkę indywidualnie w zależności od gabarytu, wagi czy ceny. Warto dobrze to sprawdzić ewentualnie potwierdzić telefonicznie. Wysyłamy najczęściej w ciągu 24 godzin z zaznaczeniem, że czasami dostawa może wyjść później (weekendy, czy urlopy). W przypadku opóźnień staramy się o tym informować klienta.
Ze względu , że dostawcy różnie podchodzą do swojej pracy. Nie ponosimy odpowiedzialności za opóźnienia czy uszkodzenia przesyłek wynikłe z ich winy. Dlatego dobrze jest sprawdzić przesyłkę przy kurierze. Ma on obowiązek zaczekać. W przypadku jakichkolwiek uszkodzeń opakowania czy produktu ma on obowiązek przyjąć uszkodzoną paczkę i sporządzić raport uszkodzeń ! W takim przypadku możemy starać się o zwrot z ubezpieczenia. W przypadku przyjęcia przez klienta uszkodzonej paczki bez raportu o uszkodzeniu przyjąć należ że towar został uszkodzony przez klienta ! Dlatego pamiętaj :